Walka ostra jak pieprz
- Konkurencja jest silna - przyznaje Monika Rut, odpowiedzialna za markę Knorr, należącą do Unilevera. Rynek podzieliło między siebie kilka firm, które walczą o pozycję lidera. Według instytucji analizującej rynek MEMRB, wśród przypraw uniwersalnych - które stanowią ponad 60 proc. całego rynku - najlepiej sprzedaje się Kucharek, produkowany przez Prymat (jego udział wynosi prawie 30 proc.). Pod względem wartości z Kucharkiem wygrywa Vegeta (ok. 40 proc.). Trzecim graczem w tym segmencie jest Kamis ze swym Warzywkiem. ...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta