Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nowy lep na widzów

25 lutego 2006 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane

MEDIA Polsat zmienia wizerunek przed wejściem na giełdę Nowy lep na widzów Ponad 20 mln zł zainwestuje w tym roku telewizja Polsat w zmianę swej oprawy, nowe logo i kampanię reklamową. W ten sposób chce przyciągnąć więcej zamożnych widzów z dużych miast.

Już od poniedziałku wraz z wiosenną ramówką programu Polsatu pojawi się nowe logo stacji utrzymane w ciepłych barwach.

Nowy wizerunek i część programów Polsat będzie promował w kampanii reklamowej zarówno na własnej antenie, jak też w innych mediach. Również na tablicach reklamy zewnętrznej, w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3774

Spis treści
Zamów abonament