Sprzęt wykona wiele zadań bez udziału komputera
Urządzenia wielofunkcyjne stają się coraz bardziej popularne. Łączą kilka modułów, najczęściej drukarkę, skaner i kopiarkę. Wiele małych przedsiębiorstw decyduje się na zakup takiego sprzętu głównie ze względu na jego funkcjonalność i niskie koszty.
Drukarka ma zwykle możliwości wydruku 1200x1200 dpi, interpolowane do 4800 dpi. Skaner może skanować dokumenty z rozdzielczością 600x1200 dpi. Zarówno kopiowanie, jak i skanowanie możliwe jest bez połączenia z komputerem PC. Są to funkcje obecnie na rynku standardowe dla dolnego segmentu urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla małych biur; niektóre droższe modele są dodatkowo wyposażone w fax.
Wyższej klasy sprzęt zapewnia wydruki (z interpolacją) 488x4800 dpi, ma automatyczne podajniki, może pracować w sieci. Skaner działa z 36-bitową głębią kolorów przy rozdzielczości 1200x1200 dpi, może wysyłać zeskanowane dokumenty e-mailem. Tanie urządzenia wielofunkcyjne z reguły kosztują od 430 do 1000 zł, a droższe modele - do 3900 zł....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta