Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Banki polubiły reklamę w sieci

22 kwietnia 2006 | Ekonomia | ZZ
źródło: Nieznane

NOWE TECHNOLOGIE Banki polubiły reklamę w sieci 3,1 mld zł wyniosły w 2005 roku obroty elektronicznych sklepów i aukcji. W ciągu roku wzrosły więc o jedną trzecią. Wydatki na reklamę w Internecie w Polsce w mln zł

Coraz częściej w sieci reklamują się firmy. - Na reklamę internetową wydały one 140 mln zł, o 60 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z raportu organizacji IAB. Zrzesza ona firmy zajmujące się marketingiem internetowym. Wydatki na reklamę w sieci komputerowej stanowią 3 proc. wszystkich nakładów na reklamę w mediach w Polsce. Najczęściej do internautów z reklamą starają się dotrzeć banki i inne instytucje finansowe (26 proc. udziału w rynku). IAB nie określiła dynamiki handlu internetowego, ale biorąc pod uwagę szacunki sprzedaży w ubiegłym roku mógł się on powiększyć o miliard złotych. W rezultacie handel internetowy stanowi obecnie 1 proc. całości obrotów handlu detalicznego w Polsce.

z.z.
Brak okładki

Wydanie: 3821

Spis treści
Zamów abonament