Nowe metody łowienia klienta
Sklepy internetowe wysyłają multimedialne MMS-y z reklamami produktów. Małe firmy komputerowe wykupują linki sponsorowane w wyszukiwarkach i wysyłają graficzne e-maile z ogłoszeniami o promocjach. Małe portale kosmetyczne przesyłają SMS-y o nowościach na telefony komórkowe klientek. A księgarnie internetowe umieszczają bannery z wiadomościami o wyprzedażach.
Informacje te nie pochodzą wcale z USA, a więc z najbardziej rozwiniętego rynku e-marketingu, czyli marketingu elektronicznego. Tak działają małe i średnie firmy europejskie, w tym polskie. Zwykle działania te są jeszcze improwizacją biznesowych entuzjastów, którzy szukają sposobów, aby zwiększyć zyski swoich małych przedsiębiorstw. Ale używają do tego technik coraz bardziej profesjonalnych.
Polski marketing onlineJakie sposoby na przyciągnięcie klientów do własnych stron www i do sklepów poprzez sieć stosują małe i średnie firmy? Praktycznych metod e-marketingu po polsku jest bardzo dużo.
Pierwsza to wykorzystanie e-maili. Zarówno małe, jak i średnie firmy wysyłają e-maile marketingowe w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta