Cięte kolorem
Mężczyźni częściej zwracają uwagę na kobiece włosy niż na nogi - wynika z badań przeprowadzonych przez firmę IQS and Quant Group dla firmy L'Oreal. Czy to zwiększa wymagania pań? Kreatorzy - zapewne też w interesie przemysłu fryzjerskiego - na każdą porę roku przygotowują nową kolekcję kobiecych uczesań. Styliści dwóch wiodących na polskim rynku firm fryzjerskich są tym razem zgodni: modna kobieta nie powinna latem pokazywać się bez grzywki. Nosi się ją do włosów krótkich, półdługich, i długich - nawet do upiętych w klasyczny kok (co do tej pory było niedopuszczalne). -Dobry fachowiec dobierze ją do kształtu twarzy i czoła - zapewnia Maria Katcher, stylistka firmy Wella. I tym razem stylistka firmy L'Oreal‚ Krystyna Piasecka‚ przyznaje jej rację.
Sedno...Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta