Ratusz z kupą problemu
- Informacja o nowych regulacjach nie dotarła do warszawiaków - tłumaczy decyzję rzecznik ratusza Robert Szaniawski. Nawet on sam nie słyszał o akcji. - Trochę mi wstyd - mówi. I przyznaje, że promocja nie była wystarczająco intensywna. Pominięto w niej też informacje o karach za niesprzątanie.
Dwudniowa, ale reklamaWedług wyliczeń miejskich urzędników do nagłośnienia pomysłu miały wystarczyć m.in. spoty reklamowe emitowane w TVP 3, audycje w radiu, billboardy, 10 tys. plakatów nawiązujących treścią do idei akcji oraz 120 tys. zestawów do sprzątania dołączonych do jednej ze stołecznych gazet.
Tyle że promocja trwała tylko w czerwcu, spoty emitowano w telewizji...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta