Cukrownia do wynajęcia
Sposób na kampanię cukrowniczą
Cukrownia do wynajęcia
Rada pracownicza i dyrekcja Przedsiębiorstwa Państwowego Cukrownia Dobre chcą wydzierżawić zorganizowaną część zakładu w celu przeprowadzenia kampanii cukrowniczej 1995/ 96. Ogłoszenie zapraszające do udziału wprzetargu ukazało się wczoraj w "Gazecie Wyborczej". Przy tej okazji nasuwa się pytanie, dlaczego cukrownia nie chce produkować cukru na własną rękę?
Powód jest bardzo prosty. Cukrownia Dobre nie ma pieniędzy na przeprowadzenie tegorocznej kampanii. Dyrekcja przedsiębiorstwa musi się gimnastykować, żeby wystarczyło na wypłaty za lipiec dla 260 pracowników. Firma jest zadłużona i nie ma zdolności kredytowych. Jeśli szybko nie zdobędzie 20 mln nowych złotych na sfinansowanie kampanii (dodatkowe zatrudnienie 300 osób,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta