Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Orkla: lepiej dzięki sprzedaży mediów

02 listopada 2006 | Ekonomia | NA

INNE Orkla: lepiej dzięki sprzedaży mediów

Norweska grupa Orkla (chemia, metale, żywność, media) poprawiła w III kwartale swoje wyniki głównie dzięki sprzedaży działu mediów brytyjskiemu funduszowi Mecom. Przejął on też 51 proc. udziałów w Presspublice, wydawcy " Rz". Zysk netto Orkli skoczył do 5,23 mld koron (628,51 mln euro) z 1,509 mld rok temu. Obroty wzrosły o 12 proc., do 12,65 mld.

afp, reuters, p.r.
Brak okładki

Wydanie: 3982

Spis treści
Zamów abonament