Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przyznano Złote Orły 2006

12 grudnia 2006 | Ekonomia | ML

MEDIA, TECHNOLOGIE Przyznano Złote Orły 2006

W tegorocznej edycji Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy Złote Orły przyznano 29 złotych statuetek. Agencją reklamową roku została G7 (dostała Złote Orły w ośmiu kategoriach i tyle samo wyróżnień). Laureatem Grand Prix jest agencja McCann Erickson nagrodzona za kampanię "Trylogia gastryczna" przygotowaną dla Polpharmy. Złote Orły są przyznawane od ośmiu lat za wysoki poziom artystyczny i kształtowanie systemu wartości w reklamie.

ele
Brak okładki

Wydanie: 4015

Spis treści
Zamów abonament