Wojna czy zagrywka reklamowa
09 stycznia 2007 | Ekonomia | PM
SIECI HANDLOWE Media Markt i Saturn - rywale z jednej grupy kapitałowej Wojna czy zagrywka reklamowa W najnowszych kampaniach promocyjnych dwie duże sieci marketów elektronicznych wzajemnie się atakują. Zdaniem konkurencji te zmagania sklepów należących do jednej grupy Metro to nadużycie i wprowadzanie w błąd klientów.
Najpierw wystartowały internetowe reklamy Saturna - wściekły mężczyzna na widok billboardu sieci depcze torbę z logo Media Markt. - Zrobili z ciebie idiotę - komentuje lektor, odwołując się do głównego hasła Media Markt...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta