Na czym umieścić firmowe logo
Firmowe gadżety zajmują stałą pozycję w budżetach promocyjnych. Mają je nie tylko przedsiębiorstwa produkcyjne czy handlowe, ale również samorządy, a nawet instytucje publiczne. - Zmienia się ich rola. Dziś coraz częściej mówimy o nich nie gadżet, tylko upominek, ponieważ gadżet kojarzy się z czymś jednorazowym, byle jakim, a upominek jest słowem, które powoduje, że o podarunku myślimy jak o prezencie, a te są zawsze lepsze jakościowo - tłumaczy Hanna...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta