Nie buja się pokonując kręte drogi
Zajmuje mi chwilę znalezienie wygodnej pozycji za kierownicą, która ma regulowany kąt oraz - podobnie jak fotel kierowcy - wysokość. Siedzisko jest wygodne, jak przystało na tej klasy samochód, patrzę na drogę ponad dachami mniejszych aut. Do testów wybrałem wersję z silnikiem wysokoprężnym.
Podwozie z civicaAuto sprawnie nabiera prędkości, a sześciostopniowa ręczna skrzynia biegów pracuje lekko. Już na pierwszych zakrętach czuję, że przechyły nadwozia są mniejsze niż w poprzedniku. Pojazd także szybciej reaguje na ruchy kierownicą. ...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta