Kolejki po prom i na prom
Walczak podaje drugi przykład: - U nas jednym transportem zdążę załadować towar tylko w dwóch miejscach. A w Szwecji rozładuję w trzech miejscach i załaduję w dwóch.
Natomiast Leszek Skolasiński, analityk z Ahaus Alstätter Eisenbahn AG (AAE), firmy, która dzierżawi w całej Europie wagony kolejowe, uważa, że najcenniejszą cechą transportu skandynawskiego jest transport intermodalny (w żargonie ludzi zajmujących się transportem nazywany kombinowanym). Polega on na tym, że przewoźnik wiezie towary, wykorzystując więcej niż jeden środek transportu, przy czym ładunku nie przepakowuje do kolejnej ciężarówki czy wagonu. Przewozi go w tym samym kontenerze,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta