Eska zrywa współpracę
Powód? Zdaniem Time dyskryminują one Eskę na rynku reklamowym, faworyzując stacje ze swoich grup kapitałowych. Jako dowód Time podaje, że w 2007 roku wpływy ze sprzedaży czasu reklamowego w Esce realizowane przez Broker FM i RRM mocno spadły, podczas gdy cała sprzedaż reklam w tej sieci rośnie.
RRM i Broker FM zaprzeczają. - RRM nigdy nie dyskryminował żadnego z graczy na rynku radiowym - napisał Jaromir Sroga, dyrektor biura reklamy spółki Eurozet. Zaprotestował też Broker FM.
Sytuacja zaogniła się po tym, jak w lutym RRM wycofał ze sprzedaży pakiet reklamowy Zet Romeo, w skład którego oprócz Radia Zet i Radiostacji wchodziła sieć Eska. Broker FM zrezygnował w tym roku z pakietu, który oprócz RMF Maxxx i RMF FM uwzględniał Eskę.
ele