Popyt na reklamę napędza wzrost płac specjalistów
W agencjach reklamowych najlepiej zarabiają dyrektorzy kreatywni, w domach mediowych menedżerowie zwani z angielska buying director i planning / buying director. Ale ich wysokie zarobki są zupełnie niewygórowane w porównaniu z pensjami menedżerów z działów marketingu w dużych firmach.
Pensje pracowników agencji reklamowych i domów mediowych wzrosły w ubiegłym roku o kilka procent - wynika z najnowszego badania płac, jakie opublikowało Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR). Średnia płaca całkowita, czyli taka, która uwzględnia premie i prowizje, w agencjach reklamowych w ubiegłym roku była o 3 proc. wyższa niż rok...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta