Wielki mały rynek
21 czerwca 2007 | Dodatek Rzeczpospolitej | BM
ROZMOWA Grzegorz Rawicz-Mańkowski Wielki mały rynek Małe i średnie firmy mają mniejsze zasoby i w odróżnieniu od gigantów nie stać ich na wpadki, straty, zwolnienia, a później mozolne odbudowywanie pozycji. Właśnie dlatego, aby skutecznie konkurować, potrzebują dobrze wykorzystywać istniejące warunki.
Rz: Niemal wszyscy globalni producenci mają już ofertę dla sektora małych i średnich firm. Czy rzeczywiście jest to tak obiecujący rynek?
Grzegorz Rawicz-Mankowski: MSP to tylko trzyliterowy skrót, a w rzeczywistości mówimy tu o olbrzymim zbiorze różnorodnych przedsiębiorstw. To, co czyni ten rynek interesującym, to pierwsze określenie -...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta