Społeczna wrażliwość największych
Pierwszy taki indeks powstał na podstawie Listy 500 "Rzeczpospolitej".
Jasne komunikowanie o społecznej wrażliwości firmy ma ogromne znaczenie dla relacji biznesu z partnerami społecznymi. A w ocenie tych ostatnich są one coraz gorsze. Ponad dwie trzecie polskich organizacji w ogóle nie ma kontaktów z biznesem lub są one bardzo rzadkie -wynika z raportu Stowarzyszenia Klon/Jawor. Co ciekawe, w minionym roku zwiększyła się grupa organizacji (z 30 do 40 proc.), które deklarują zupełny brak kontaktów ze środowiskiem biznesu.
- Problematyka społecznego zaangażowania firm na dobre zadomowiła się w środowisku polskich menedżerów. Liczba inicjatyw wzrasta w ostatnich latach lawinowo -mówi z kolei Maciej Kozakiewicz z Wydziału...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta