Promować czy kupować
Rozwój kadry menedżerskiej
Promować czy kupować
Skąd się biorą menedżerowie? Czy pracowników należy stopniowo przygotowywać do objęcia kierowniczego stanowiska, czy może lepiej skorzystać z funcjonujących na rynku fachowców, których można zwerbować do pracy? Który ze sposobów pozyskiwania kadry jest bardziej efektywny, a który -- tańszy? Takie pytania nurtowały uczestników seminarium pn. "Rozwój kadry menedżerskiej" zorganizowanego przez naszą redakcję, 16 bm. , we Wrocławiu.
Awans pionowy i spiralny
-- Dominującym sposobem dochodzenia do pozycji menedżerskiej w firmie jest awans pionowy -- mówił dr Zbigniew Komar z Zarządu Dróg Publicznych i Komunikacji we Wrocławiu. W przedsiębiorstwie finansowanym z budżetu kandydat...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta