Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Prawa dla kupujących w domu

21 października 1995 | Ekonomia | AS

Sprzedaż bezpośrednia

Prawa dla kupujących w domu

Firmy, które w początkach lat 90. rozpoczęły na polskim rynku tzw. sprzedaż bezpośrednią, z pominięciem sklepów, chyba nie przewidywały, że szybko osiągną tak korzystne wyniki. Tymczasem ciągu 3 -- 4 lat rozbudowały sieć dystrybutorów i sprzedają nierzadko więcej towarów niż w innych krajach, gdzie system ten funkcjonuje od wielu lat. Uzyskują dobre rezultaty, mimo znacznej konkurencji na rynku, gęstej sieci sklepów, stosunkowo słabej siły nabywczej i przeważnie wysokich cen oferowanych towarów. Np. po 3 latach Polska jest, pod względem wielkości obrotów, już na 13. pozycji wśród 35 krajów, na których rynkach obecna jest amerykańska firma Amway.

Powodzenie systemu sprzedaży bezpośredniej wynika nie tylko z tego, że można nie wychodząc z domu, kupić, na ogół dobre jakościowo, produkty, a transakcja jest zwykle poprzedzona dokładną informacją o...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 598

Spis treści
Zamów abonament