Prawa dla kupujących w domu
Sprzedaż bezpośrednia
Prawa dla kupujących w domu
Firmy, które w początkach lat 90. rozpoczęły na polskim rynku tzw. sprzedaż bezpośrednią, z pominięciem sklepów, chyba nie przewidywały, że szybko osiągną tak korzystne wyniki. Tymczasem ciągu 3 -- 4 lat rozbudowały sieć dystrybutorów i sprzedają nierzadko więcej towarów niż w innych krajach, gdzie system ten funkcjonuje od wielu lat. Uzyskują dobre rezultaty, mimo znacznej konkurencji na rynku, gęstej sieci sklepów, stosunkowo słabej siły nabywczej i przeważnie wysokich cen oferowanych towarów. Np. po 3 latach Polska jest, pod względem wielkości obrotów, już na 13. pozycji wśród 35 krajów, na których rynkach obecna jest amerykańska firma Amway.
Powodzenie systemu sprzedaży bezpośredniej wynika nie tylko z tego, że można nie wychodząc z domu, kupić, na ogół dobre jakościowo, produkty, a transakcja jest zwykle poprzedzona dokładną informacją o...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta