Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wizytówki informują o firmie

03 września 2007 | Dobra firma | Przemysław Wojtasik

CZYTELNICY PYTAJĄ dF odpowiada Wizytówki informują o firmie Od razu po zarejestrowaniu działalności zamówiłem firmowe wizytówki. Czy mogę zaliczyć do kosztów ten wydatek?

Tak

Wizytówki informują o naszej firmie i ułatwiają nawiązywanie kontaktów z kontrahentami. Nie ma więc wątpliwości, że wydatki na ich przygotowanie są kosztem działalności i można je odliczyć od przychodów. Nie jest to wyłączona z kosztów reprezentacja, która wiąże się z tworzeniem wizerunku firmy. Wizytówki pełnią bowiem głównie funkcję informacyjną.

wp
Brak okładki

Wydanie: 4302

Spis treści
Zamów abonament