Telewizyjna rozrywka niskich lotów
Czy możemy liczyć na większą troskę o widza, który masowo salwuje się ucieczką pilotem poddawany torturom niekończących się bloków reklamowych? Czy reklamodawcy mogą liczyć na normalne działanie rynku, czyli lepszy produkt po niższej cenie w wyniku działania konkurencji? Nic z tego. Rynek telewizyjny rządzi się innym prawem. Wydaje się, że spirala wzrostu kosztów reklamy jest nie do zatrzymania. Wzrost kosztów nie przełoży się na ograniczenie liczby reklam, wręcz przeciwnie, stacje telewizyjne robią wszystko, by obsłużyć rosnący popyt, równomiernie go rozkładając w każde 12 minut każdej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta