Europa Środkowa czeka na luksus
Od kilku dni działa w Warszawie pierwszy oficjalny butik z ekskluzywną odzieżą - firmę wprowadziła do naszego kraju spółka DCG zarządzająca siecią sklepów z odzieżą damską Deni Cler. W ciągu pięciu lat ma być w Polsce 11 placówek Cacharel, a może nawet i więcej. Wszystko zależy od tego, jak marka przyjmie się na rynku.
Polska była dotychczas omijana przez wiele luksusowych marek. Ostatnio jednak zaczęło się to szybko zmieniać, bo firmy zobaczyły u nas spore pieniądze. - Polacy wydają na produkty luksusowe już 3 mld zł rocznie i kwota ta szybko rośnie. W ostatnich tygodniach swoje sklepy otworzyły takie marki, jak Armani, Churchs czy Guess, a można się spodziewać wejścia kolejnych.
Marka Cacharel została oficjalnie zarejestrowana w 1962 r. i przez ponad 40 lat pozostaje w rękach jej twórcy - Jean Bousquet ma nadal 80 proc. udziałów, resztę kontroluje Bank Rothschild. Pierwszym projektem 75-letniego dziś Jeana Bousqueta były damskie bluzki, które przyniosły mu ogromny sukces, nosiła je m.in. Brigitte Bardot. Już w pierwszej połowie lat 60. Dom Mody Cacharel zdobył wśród francuskich...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta