Znikną kolejki w oddziałach
Celem zarządu PKO BP jest zwiększenie sprzedaży o 30 proc. Obecnie w kilkunastu oddziałach banku testowany jest specjalny program skonstruowany tylko po to, by ten cel zrealizować. Po testach będzie wprowadzony we wszystkich placówkach. - Chcemy zwiększyć tzw. sprzedaż krzyżową, zmienić organizację pracy i poprawić wizerunek oddziałów - tłumaczy Robert Działak, wiceprezes PKO BP odpowiedzialny za bankowość detaliczną.
Częścią tego programu jest m.in. cykliczne wysyłanie listów do klientów z propozycjami zakupu konkretnych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta