Klient nigdy nie ma racji
W Niemczech
Klient nigdy nie ma racji
Wielu niemieckich ekonomistów uważa, że przy wciąż wzrastającym bezrobociu większą uwagę należy poświęcić sektorowi usług, który mógłby wchłonąć sporą liczbę osób pozostających bez pracy. Pisze o tym w ostatnim numerze tygodnik "Newsweek".
Każdy, kto spędził chociaż trochę czasu w Niemczech, wie, że słów "Niemcy" i"usługi" nie da się połączyć w jednym zdaniu. Chyba że będzie ono brzmieć: w Niemczech usługi z prawdziwego zdarzenia nie istnieją.
Herbert Henzler, dyrektor firmy McKinsey & Co, twierdzi, że awersja do świadczenia usług w Niemczech ma swoje głębokie korzenie w przeszłości. W kraju tym żywa jest tylko tradycja dobrego rzemiosła, produkowania rzeczy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta