Wyrocznia konsumenta
Ranking samochodów miesięcznika "Consumer Reports"
Wyrocznia konsumenta
Tadeusz Wójciak z Buffalo
Rzadko który z Amerykanów idzie kupić samochód bez wnikliwego przestudiowania tabel rankingowych miesięcznika "Consumer Reports". Czasopismo to zachowujące czystą twarz niezależności i obiektywności, jest organem organizacji konsumenckiej Consumers Union, posiadającej roczny budżet 133 mln dolarów. Pieniądze pochodzą ze sprzedaży miesięcznika i książek.
Samochód, który po domu jest drugim największym wydatkiem Amerykanów, stanowi z tego powodu przedmiot wnikliwych analiz ekspertów organizacji konsumenckiej. Producent i dealer mówią człowiekowi to samo: że jakość i cena pojazdu jest niesłychana. "Consumer Reports" przed udaniem się do dealera doradza przyjęcie postawy spokojnej, inelektualnej i analitycznej. Nie należy wierzyć wymownemu sprzedawcy, zawodowcowi kształconemu w sztuce sprzedawania i przekonywania do kupna. Trzeba znać fakty i opinie innych, którzy są zadowoleni lub już się sparzyli. Trzeba wierzyć ekspertom niezależnej od producenta organizacji konsumenckiej.
Dlatego kwietniowy numer czasopisma "Consumer Reports", w całości poświęconego rankingowi produkcji roku bieżącego, jest dla nabywcy samochodu najbardziej obiektywną...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta