Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wyrocznia konsumenta

23 kwietnia 1996 | Nauka i Technika | TW

Ranking samochodów miesięcznika "Consumer Reports"

Wyrocznia konsumenta

Tadeusz Wójciak z Buffalo

Rzadko który z Amerykanów idzie kupić samochód bez wnikliwego przestudiowania tabel rankingowych miesięcznika "Consumer Reports". Czasopismo to zachowujące czystą twarz niezależności i obiektywności, jest organem organizacji konsumenckiej Consumers Union, posiadającej roczny budżet 133 mln dolarów. Pieniądze pochodzą ze sprzedaży miesięcznika i książek.

Samochód, który po domu jest drugim największym wydatkiem Amerykanów, stanowi z tego powodu przedmiot wnikliwych analiz ekspertów organizacji konsumenckiej. Producent i dealer mówią człowiekowi to samo: że jakość i cena pojazdu jest niesłychana. "Consumer Reports" przed udaniem się do dealera doradza przyjęcie postawy spokojnej, inelektualnej i analitycznej. Nie należy wierzyć wymownemu sprzedawcy, zawodowcowi kształconemu w sztuce sprzedawania i przekonywania do kupna. Trzeba znać fakty i opinie innych, którzy są zadowoleni lub już się sparzyli. Trzeba wierzyć ekspertom niezależnej od producenta organizacji konsumenckiej.

Dlatego kwietniowy numer czasopisma "Consumer Reports", w całości poświęconego rankingowi produkcji roku bieżącego, jest dla nabywcy samochodu najbardziej obiektywną...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 733

Spis treści
Zamów abonament