Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Są nowe zasady dla ukrytej reklamy

05 stycznia 2011 | Ekonomia | DE
Zdaniem wydawców nowe przepisy pogłębią nierówności na rynku reklamy między prasą i telewizją.
źródło: Rzeczpospolita
Zdaniem wydawców nowe przepisy pogłębią nierówności na rynku reklamy między prasą i telewizją.

Rada Ministrów przyjęła proponowane zmiany w przepisach, które dostosują prawo do tzw. dyrektywy audiowizualnej

Projekt ustawy o zmianie ustawy o radiofonii i telewizji oraz innych ustaw ma dostosować nasze przepisy dotyczące mediów do prawa europejskiego (zajmie się nim teraz parlament).

Planowane zmiany precyzują m.in., jak w materiałach telewizyjnych i radiowych powinno się informować odbiorcę o zamieszczeniu w nich markowych produktów,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8819

Spis treści
Zamów abonament