Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Tesco idzie na zakupy

18 maja 2011 | Polski rynek nieruchomości
Paweł Dworak dyrektor Ekspansji Tesco Polska
źródło: Archiwum
Paweł Dworak dyrektor Ekspansji Tesco Polska

 

Co roku Tesco otrzymuje tysiące ofert nieruchomości pod działalność handlową. Większość oferentów już wie, że wartość działki zależy przede wszystkim od jakości i potencjału lokalizacji.

Jednym z najważniejszych czynników oceny nieruchomości jest liczba przyszłych klientów. Im jest ich więcej, tym działka jest bardziej atrakcyjna. Jednak lokalizacja lokalizacji nierówna. Każda miejscowość i społeczność ma swoją specyfikę. Dlatego Tesco konsekwentnie inwestuje w sklepy różnej wielkości i ze zróżnicowaną ofertą, stając się tym samym najbardziej elastycznym inwestorem na rynku nieruchomości wśród sieci handlowych.

Współpracujący z firmą nie odczuli kryzysu na rynku nieruchomości handlowych. W 2010 r. jako jedyna sieć na polskim rynku otwieraliśmy sklepy od  400 mkw. powierzchni pod hipermarkety z galeriami handlowymi o powierzchni 16 tys. mkw. W sumie powstały 42 nowe sklepy wobec 24 w 2009 r. Pozyskując więcej dobrych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8930

Spis treści
Zamów abonament