Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Telewizje zamawiają więcej programów

18 maja 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Rynek reklamy i produkcji telewizyjnej
źródło: Rzeczpospolita
Rynek reklamy i produkcji telewizyjnej

Do producentów z zamówieniami częściej zgłaszają się małe stacje, a duże znów inwestują więcej niż w kryzysie

Firmy producenckie nie widzą już na telewizyjnym rynku oznak kryzysu. – Oczekiwania odnośnie do sytuacji na rynku reklamy telewizyjnej w I kwartale były większe, ale sektor odnotował wzrost i prognozy dla niego są dobre. Nie przewiduje się w nim już żadnego tąpnięcia. Rynek telewizyjny będzie dalej inwestował w produkcje – uważa Maciej Grzywaczewski, wiceprezes producenckiej ATM Grupy.

Jej zysk netto wzrósł w I kwartale o 73,7 proc. do 1,5 mln zł, a przychody zwiększyły się o 9,4 proc. do 27,4 mln zł. ATM Grupa to największy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8930

Spis treści
Zamów abonament