Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kampania, choć bez plakatów i spotów, i tak nie będzie tańsza

18 maja 2011 | Kraj | Karol Manys

Środki zaoszczędzone na płatnych reklamówkach partie przeznaczą na kampanię bezpośrednią i Internet, gdzie zakazy nie obowiązują

O tym, że koszty tegorocznej kampanii będą mniejsze, miał zdecydować zakaz wykorzystywania przez komitety wyborcze billboardów i płatnych reklamówek w mediach. – Nie łudźmy się. Limity na wydatki, jakie największe partie będą mieć do dyspozycji, raczej zostaną wykorzystane. Zmiana dotyczyć będzie proporcji wydatków, a nie sum – uważa Jarosław Zbieranek z Instytutu Spraw Publicznych.

W lutym, gdy zakaz był uchwalany, szacowano, że może dać oszczędności rzędu nawet kilkudziesięciu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8930

Spis treści
Zamów abonament