Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Koniec boomu w zakupach grupowych

18 października 2012 | Teleinformatyka
Rynkowi liderzy
źródło: Rzeczpospolita
Rynkowi liderzy

Handel. W ostatnich latach był to najszybciej rosnący segment e-handlu. Teraz serwisy szukają nowych nisz na rynku

Zakupy grupowe od 2010 r. przebojem podbijają polski rynek handlu elektronicznego. Z sukcesami, bowiem według badania przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC dla Citeam.pl, słyszało o nich aż 82 proc. internautów.

Polacy są wciąż narodem wyjątkowo wrażliwym na ceny, dlatego wszelkiego typu promocje i okazje są wyjątkowo mile widziane. Serwisy grupowe rozpoczynały od sprzedaży promocyjnych ofert na weekendowe wyjazdy, wizyty w gabinetach kosmetycznych czy salonach spa z reguły tańsze o blisko 50 proc. od ceny...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9364

Wydanie: 9364

Spis treści
Zamów abonament