Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wzrosną wydatki na specjalistyczną wiedzę

18 października 2012 | Ekonomia | Zuzanna Reda-Jakima
Grzegorz Hajdarowicz, prezes i właściciel Presspubliki,  Mateusz Morawiecki, szef BZ WBK, i prof. Roman Frydman  z Uniwersytetu Nowojorskiego
autor zdjęcia: Maciej Gołaszewski
źródło: Fotorzepa
Grzegorz Hajdarowicz, prezes i właściciel Presspubliki, Mateusz Morawiecki, szef BZ WBK, i prof. Roman Frydman z Uniwersytetu Nowojorskiego

W czasach spowolnienia gospodarczego media ekonomiczne mają duży potencjał rozwoju

Rośnie wówczas zapotrzebowanie na specjalistyczną wiedzę, która pozwala na podejmowanie właściwych z finansowego punktu widzenia decyzji. To wnioski z jednego z paneli na odbywającym się w Warszawie Międzynarodowym Szczycie Bankowym.

– Tabloidyzacja sektora mediowego i brak edukacji społeczeństwa skutkuje takimi błędami, jak powierzanie pieniędzy instytucjom pokroju Amber Gold – mówił Grzegorz Hajdarowicz, prezes Presspubliki. Właśnie dlatego...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9364

Wydanie: 9364

Spis treści
Zamów abonament