Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polacy chcą kupować w małych sklepach

18 października 2012 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Małe sklepy wciąż kontrolują dużą część rynku
źródło: Rzeczpospolita
Małe sklepy wciąż kontrolują dużą część rynku

Potencjał rynku chce wykorzystać firma Czerwona Torebka, otwierając pasaże z różnego typu placówkami

Polacy niezbyt chętnie pozbywają się przyzwyczajeń. Dlatego choć z jednej strony na zakupach najważniejsza jest dla nich niska cena, to jednocześnie chcą zakupy robić blisko domu i mają to być towary wysokiej jakości. Dlatego nasz rynek jest w Europie prawdziwym fenomenem. Mamy wciąż najwięcej sklepów – ponad 300 tys., z czego ponad 30 proc. stanowią placówki spożywcze.

– Obecnie mamy 22 pasaże, do końca roku uzyskamy pozwolenie na użytkowanie kolejnych ponad 40. W przyszłym roku planujemy uruchomienie ok. 120, nasza strategia zaś zakłada, że do 2021 r. będziemy ich mieć niemal 1,9 tys. – mówi prezes...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9364

Wydanie: 9364

Spis treści
Zamów abonament