Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Segment M2M to ważny element naszej strategii

29 marca 2013 | Ekonomia | Urszula Zielińska
źródło: Rzeczpospolita

Rozmowa z prezesem PTK Centertel i dyrektorem wykonawczym ds. sprzedaży i obsługi klientów Orange Polska.

Rz: Jak duży jest rynek komunikacji między urządzeniami (M2M) w Polsce i jak może się on zmieniać w przyszłości?

Mariusz Gaca: W Polsce rynek M2M jest na tyle nowy, że nie ma jeszcze spójnego modelu liczenia kart SIM i raportowania. Szacunki firm konsultingowych podają, że w Polsce mamy ich ok. 1,5 mln sztuk. Według naszych prognoz rynek ma szansę dynamicznie się rozwijać, dlatego jest ważnym elementem naszej strategii 2013–2015. W najbliższych latach spodziewamy się wzrostu zainteresowania M2M m.in. wśród firm oferujących płatności elektroniczne, co jest związane z obniżeniem opłat za transakcje elektroniczne. Szybko rozwija się też tzw. smart metering, czyli system pomiarowy stosowany w sieciach...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9499

Wydanie: 9499

Spis treści
Zamów abonament