Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Marketing sportowy coraz skuteczniejszy

01 września 2014 | Ciekawa ekonomia

Firmy coraz częściej budują swój wizerunek dzięki bohaterom sportu.

Uczestnicy kolejnego panelu dyskusyjnego przyjrzą się różnicom w marketingu sportowym w Polsce i na świecie, zmianom, jakie dokonały się w ostatnich latach, i prognozom na przyszłość. Będą szukali odpowiedzi na pytania: z czym kojarzy się w Polsce sport, dla jakich branży jest atrakcyjny? W jakich kampaniach warto brać udział, które trzeba odrzucić? Dyskusję poprowadzi Michał Kołodziejczyk – redaktor ds. nowych mediów w „Rzeczpospolitej". Udział w niej wezmą: Sebastian Chmara – wiceprezes Polskiego Związku Lekkiej Atletyki, Cezary Kucharski – właściciel spółki CK Management, Leszek Kurnicki – dyrektor wykonawczy ds. marketingu w PKN Orlen, Włodzimierz Kwieciński – prezes Polskiego Związku Karate Tradycyjnego, Adam Małysz – dziś kierowca rajdowy, Damian Raciniewski – prezes Business Sport Solutions, Miroslav Rakowski – prezes T-Mobile Polska, Tomasz Ziółkowski – dziennikarz i producent, oraz Ireneusz Raś – poseł PO.      —d.e.
    Salon „Rz", 3 września, 12:30

Wydanie: 9929

Wydanie: 9929

Spis treści

Pierwsza strona

Media planet

Zamów abonament