Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Chleb wraz z paliwem

30 października 2014 | Pierwsza strona

Wielkie sieci handlowe rozwijają sklepy przy stacjach paliwowych. Po Carrefourze, który kooperuje z Łukoilem, w alians z Orlenem weszło Tesco.

Handel szuka nowych możliwości dotarcia do klientów i powiększenia marży. Dlatego przystacyjne sklepy, których w kraju jest 6,2 tys., coraz częściej będą obsługiwane przez handlowych gigantów. Zarabiają wszyscy: stacja zwiększa obroty, a sieć dociera tam, gdzie nie ma jej rywali – dyskontów z Biedronką na czele.

—p.m.

 

POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 9980

Wydanie: 9980

Spis treści

Ranking szpitali

Zamów abonament