Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Telewizja traci najbardziej, radio mniej

03 listopada 2000 | Nauka i Technika | NT
źródło: Nieznane

INTERNET

II badania polskich użytkowników Internetu

Telewizja traci najbardziej, radio mniej

Jeżeli utrzyma się obecna tendencja, już za kilka lat niektóre tradycyjne media mogą zacząć tracić swoich odbiorców na rzecz Internetu - wynika z opublikowanych wczoraj wyników II Badania Polskich Użytkowników Sieci Internet, przeprowadzonego przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie.

Najbardziej na pojawieniu się Internetu traci telewizja. - Ponad połowa (52,3 proc.) respondentów przyznaje, że od momentu rozpoczęcia korzystania z globalnej infostrady mniej czasu poświęca na oglądanie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2155

Spis treści

Fotoreportaż

Zamów abonament