Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dobry wizerunek, czyli sposób na kryzysową wiosnę

06 kwietnia 2009 | Nieruchomości, budownictwo | Grażyna Błaszczak

Czym można konkurować w kryzysie, gdy nawet gotowość do obniżenia prowizji nie zwiększa liczby klientów? Właśnie wyjątkowo dobrym traktowaniem tych, którzy się zgłoszą, czyli po prostu świadczeniem kompleksowej usługi.

Zainwestuj w swój wizerunek na wiosnę – mniej więcej takim hasłem reklamuje się... jeden z outletów, chcąc namówić klientów, aby zostawili właśnie w jego sklepach pieniądze. Podobną strategię przyjęli niektórzy pośrednicy w obrocie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8286

Spis treści
Zamów abonament