Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak reklamować się w czasie kryzysu

06 kwietnia 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Korzystanie w kampanii reklamowej z kilku rodzajów mediów zwiększa jej efektywność – przekonują eksperci.
źródło: Rzeczpospolita
Korzystanie w kampanii reklamowej z kilku rodzajów mediów zwiększa jej efektywność – przekonują eksperci.

Nie warto rezygnować z reklamy lub promować tylko niskie ceny. Kryzys i mniejsze wydatki klientów to dla speców od reklamy test na kreatywność

Każdy kryzys ma podobny przebieg. Firmy tnąc koszty, zmniejszają wydatki na promocje. Całkowita rezygnacja z reklam z powodu spowolnienia to jednak według specjalistów zły pomysł.

– Jeśli firma jest w dobrej kondycji finansowej i może sobie pozwolić na wydatki, to lepszych czasów do promowania się nie będzie. Firmy wydają na reklamę mniej, co oznacza, że mniejszym kosztem można się wyróżnić i osiągnąć ten sam efekt, co wcześniej przy dużo większych nakładach finansowych – uważa Jacek Sadowski, szef DEMO Effective Launching.

– W przypadku zagranicznych firm na polskim rynku decyzje o cięciach zapadają w ich spółkach matkach. Polskie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8286

Spis treści
Zamów abonament