Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Żeby przetrwać trzeba się wyróżniać

06 kwietnia 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska

RZ: Czy cięcie wydatków na reklamę albo rezygnacja z promocji to dobry pomysł na oszczędności w czasie kryzysu?

Matthew Mee: Nawet jeśli firma działa w sektorze, który cierpi z powodu kryzysu, uproszczone podejście polegające na obcięciu wydatków na marketing to szaleństwo, choć to szansa na szybkie oszczędności. Firmy opracowują biznesplany, które zakładają wprowadzenie kontroli nad kosztami. Ale nie zawsze dobrze wybierają obszary cięć....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8286

Spis treści
Zamów abonament