Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Gdy gospodarka spowalnia firmy tną wydatki na reklamę

06 kwietnia 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska

Kiedy popyt na reklamy spada, oznacza to, że można się promować taniej

W Polsce tanieje już nawet reklama w największych telewizjach, które przez cały ubiegły rok windowały ceny. Jak podał Presserwis, w kwietniu tzw. CPP (koszt dotarcia z reklamą do jednego procenta grupy docelowej) w Polsacie spadł w porównaniu z kwietniem 2008 roku o jedną czwartą, a w TVN – o 15 proc.

20 procent rok do roku spadł koszt dotarcia z reklamą do 1 proc. grupy docelowej w Polsacie w kwietniu

Te obniżki to zaledwie czubek góry...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8286

Spis treści
Zamów abonament