Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Z Almy do Vistuli

16 kwietnia 2009 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Jerzy  Mazgaj wprowadził na polski rynek wiele luksusowych marek
źródło: PARKIET
Jerzy Mazgaj wprowadził na polski rynek wiele luksusowych marek

Prezes i główny udziałowiec Alma Market. Poza stworzeniem sieci delikatesów wprowadził też do Polski znane marki odzieżowe, jak Ermenegildo Zegna, Burberry czy ostatnio Kenzo

Majątek Jerzego Mazgaja wyceniany jest na ok. 450 mln zł. Ostatnio jest o nim głośno głównie z powodu wejścia do akcjonariatu Vistuli. Po zakupie pakietu 7 proc. akcji dzięki sojuszowi z Wojciechem Krukiem decyduje o najważniejszych sprawach spółki, jest też szefem jej rady nadzorczej.

Biznesowa kariera Mazgaja jest długa, nie brakuje też w niej gwałtownych zwrotów akcji. Pewne jest, że handel zna od podszewki i jak dotąd w zasadzie wszystko, co zaplanował, udało mu się zrealizować. Zaczynał pod koniec lat...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8294

Spis treści
Zamów abonament