Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama tak absurdalna, że aż śmieszna

10 września 2009 | Druga strona | Matylda Młocka
Szymon Gutkowski, specjalista od reklamy, dyrektor generalny agencji DDB
autor zdjęcia: Jerzy Dudek
źródło: Fotorzepa
Szymon Gutkowski, specjalista od reklamy, dyrektor generalny agencji DDB

Rozmowa: Szymon Gutkowski, specjalista od reklamy, dyrektor generalny agencji DDB

Rz: W stolicy pojawiły się billboardy reklamujące preparat Domestos jako zabijający wirusy, w tym także wirusy świńskiej grypy. Lekarze są oburzeni. Czy to jest reklama, która wykorzystuje naiwność i strach ludzi?

Szymon Gutkowski: Firmy szukają różnych sposobów na to, żeby zachęcić, i niestety czasami dochodzą do granicy manipulacji. Reklama Domestosa jest tak absurdalna, że aż śmieszna. Nie należy myśleć o...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8418

Spis treści
Zamów abonament