Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rośnie sponsoring w serwisach społecznościowych

02 czerwca 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Wydatki na sponsoring w serwisach społecznościowych takich jak Facebook rosną,  choć niektóre formy takiej promocji są ryzykowne i mogą skutkować nawet antyreklamą.
źródło: Rzeczpospolita
Wydatki na sponsoring w serwisach społecznościowych takich jak Facebook rosną, choć niektóre formy takiej promocji są ryzykowne i mogą skutkować nawet antyreklamą.

Reklamodawcy chcą się pokazywać tam, gdzie przebywają ich klienci, a oni są na platformach społecznościowych w sieci.

Na jednym z najważniejszych rynków reklamowych na świecie – w USA – z serwisów społecznościowych według eMarketera w tym roku skorzysta już przynajmniej raz w miesiącu ponad połowa internautów (57,5 proc., czyli 127 milionów ludzi), a w 2014 – prawie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8638

Spis treści
Zamów abonament