Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Małe firmy stawiają na internetowe konta

02 czerwca 2010 | Ekonomia | Aleksandra Fandrejewska
Telefoniczny dostęp do rachunku bankowego jest coraz mniej ważny. Zwraca na niego uwagę co piąty przedsiębiorca
źródło: Rzeczpospolita
Telefoniczny dostęp do rachunku bankowego jest coraz mniej ważny. Zwraca na niego uwagę co piąty przedsiębiorca

Właściciele prywatnych spółek mniej patrzą na koszty obsługi bankowej

Dla małych firm najważniejszy przy wyborze banku jest łatwy dostęp do Internetu. Mniej uwagi zwracają na dodatkowe elementy oferty, w tym na kredyty dla małych i średnich firm. Wysokość oprocentowania lokat, warunki kredytowe są bardzo ważne dla mniej niż co trzeciej firmy. W rankingu przyczyn wyboru banku znalazły się dopiero na dziewiątym i dziesiątym miejscu. Tak wynika z badania, jakie właśnie przeprowadziło Centrum Badań Marketingowych Indicator wspólnie z Warszawskim Instytutem Bankowości.

Ważne dla biznesu

– Dla małych przedsiębiorstw najważniejszy jest nie tylko dostęp do Internetu, ale i to, jak szybko i bez zbędnej biurokracji banki mogą dokonywać transakcji i przelewów, jak szybko dokonują rozliczeń. Jeszcze kilka...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8638

Spis treści
Zamów abonament