Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Bank się pomylił, klient miał zapłacić

01 lipca 2010 | Moje Pieniądze | blik aig

Millennium w wyniku błędu pracownika zablokował kartę swojej klientki. Za wyrobienie nowej zażądał pieniędzy, choć nie miał do tego prawa

Pani Ewa jest klientką oddziału Banku Millennium w Krakowie. Na początku czerwca zadzwoniła do niej pracownica banku i poinformowała, że karta, za pomocą której klientka m.in. podejmuje pieniądze z bankomatu, została zablokowana.

– Przyznała, że stało się to przez przypadek. Zostałam pomylona z innym klientem. Powiedziała mi, że jeśli chcę mieć nową kartę, muszę zadzwonić na podany numer i zamówić ją na swój koszt – opowiada czytelniczka. – Rozumiem, że pomyłki się zdarzają, ale w takim wypadku to bank, który zawinił, powinien szybko na swój koszt wysłać do mnie kuriera z nową kartą. Brak karty oznacza brak dostępu do pieniędzy, a to bardzo utrudnia życie.

W Banku Millennium za wymianę karty płaci się 20 zł....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8662

Spis treści
Zamów abonament