Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rosną wydatki na ukrytą reklamę i akcje promocyjne

01 lipca 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Nakłady na sponsorowanie wydarzeń i ukrytą reklamę najszybciej urosną w Chinach.
źródło: Rzeczpospolita
Nakłady na sponsorowanie wydarzeń i ukrytą reklamę najszybciej urosną w Chinach.

O 9,4 proc. będą od 2009 do 2014 r. rosnąć średnio co roku szacowane dziś na prawie 25 mld dol. wydatki na tzw. branded content w USA.

Chodzi o – w wolnym tłumaczeniu – treść reklamową (np. sponsoring rozmaitych wydarzeń i ukryta reklama, czyli sposób na prezentowanie marki w jakimś konkretnym kontekście). Globalnie zwyżki w tej branży wyniosą w tym czasie co roku średnio 9,1 proc.

Reklamodawcy inwestują w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8662

Spis treści
Zamów abonament