Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kanały tematyczne przyciągają reklamy

03 lipca 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
wyniki najwiĘkszych stacji TV w I póŁroczu
źródło: Rzeczpospolita
wyniki najwiĘkszych stacji TV w I póŁroczu

Wpływy z reklam rosną, ale udziały największych stacji w rynku topnieją

W I półroczu łączne udziały największych nadawanych naziemnie stacji (TVP 1, TVP 2, TVP Info, Polsatu, TVN, TV Puls i TV4) nadal spadały – zmniejszyły się z 75,26 do 71,78 proc. To stała tendencja związana z ekspansją coraz liczniejszych stacji tematycznych, które odbierają dużym telewizjom nie tylko widzów, ale i wpływy z reklam. Jak szacuje Lidia Kacprzycka, dyrektor generalna Starlinka, w 2010 r. udział mniejszych stacji w torcie reklamy telewizyjnej wzrośnie do ok. 18 proc. (w I kw. było to...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8664

Spis treści
Zamów abonament