Namawianie Skandynawów
Promocja turystyki
Namawianie Skandynawów
"Nie do wiary. .. Polska? !" Takie hasło lansuje w Skandynawii Polski Ośrodek Informacji Turystycznej (Polska Statens Turistbra-Polish National Turist Office) . To hasło reklamowe zaproponowane przez szwedzkiego konsultanta doskonale odpowiada na dotychczasowe wyobrażenia o naszym kraju przeciętnego Szweda, Norwega, Duńczyka i Fina.
POIT utworzony w 1992 roku w Sztokholmie jest chyba najlepszą naszą inwestycją w Skandynawii. Zdecydował się na nią Urząd Kultury Fizycznej i Turystyki. Ośrodek obejmuje zasięgiem cztery kraje nordyckie, starając się namówić ich mieszkańców do odwiedzenia Polski. Jest jednym z 26 podobnych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta