Słabe perspektywy dla rynku reklamy
Gorszy czwarty kwartał na reklamowym rynku, który zdaniem ekspertów przyniósł spadki, obudził obawy, jaki będzie przyszły rok
Zdaniem Waldemara Stachowiaka, analityka Ipopema Securities, po całym tym roku rynek reklamy wypadnie gorzej niż po trzech kwartałach. – I to jest zły prognostyk dla przyszłego roku – mówi.
Według szacunków Piotra Janika, analityka z KBC Securities, w IV kwartale na reklamę powędruje o 2,9 proc. mniej pieniędzy niż rok wcześniej, a reklama telewizyjna, która...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta